info@carnivalnews.net

Sähköautot, hiilineutraali ja renkaat

Goodyear esittelee Pure ETCR -sarjaan kehittämänsä ainutlaatuisen Eagle F1 SuperSport -renkaan

Goodyear on esitellyt erikoisvalmisteisen Eagle F1 SuperSport -kilparenkaan, jota käytetään kaikissa autoissa Pure ETCR -sarjassa, joka on maailman ensimmäinen usean valmistajan täyssähkövakioautojen kilpasarja. Goodyear on tämän jännittävän uuden moottoriurheilusarjan perustajakumppani ja ainoa rengastoimittaja.

Pure ETCR -sarjaan kehitetty ainutlaatuinen kilparengas on Goodyearin suorituskykyisen Eagle F1 SuperSport -malliston uusin malli. Siinä on paljon samaa teknologiaa kuin Eagle F1 SuperSport -maantierenkaassa, mutta se on optimoitu niin, että Pure ETCR:n sähkövakioautoista saadaan suorituskyky hyödynnettyä, kun ne kisaavat ensimmäisissä kisoissaan myöhemmin tänä vuonna.

Lue juttu loppuun kokonaan rengasturvallisuus.fi -verkkosivuilta.

Audi e-tron – luokkansa markkinajohtaja maailmassa

Audi e-tron on luokkansa markkinajohtaja maailmassa. Audin ensimmäinen täyssähköinen sarjatuotantomalli nauttii suosiota sekä asiakkaiden että median keskuudessa ympäri maailmaa. Tästä todisteena ovat lukuisat palkinnot ja vertailutestit. Audi e-tron GT:n, Q4 e-tronin ja Q4 Sportback e-tronin avulla Audi suuntaa kohti sähköistä vuotta 2021.

Vuoden 2020 ensimmäisellä puoliskolla Audi toimitti asiakkailleen ympäri maailmaa 17 641 e-tron-mallia, eli 86,8 prosenttia enemmän kuin edellisvuonna – koronaviruspandemian hankaloittamasta markkinatilanteesta huolimatta. Audi on siis huomattavasti edellä kilpailijoitaan suurten täyssähköisten SUV:ien segmentissä ja e-tron on myös Euroopan myydyin sähköinen SUV.

Lue tämä juttu loppuun dynamicdriving-verkkosivulta.

Polttokennot tarjoavat hiilineutraalia voimansiirtoa pitkän matkan liikkumiselle tulevaisuudessa

etytalouteen vahvasti uskovan Boschin näkemyksen mukaan polttokennot ovat avainasemassa raskaan liikenteen sähköistämisessä.

Sähköinen liikkuminen kehittyy nopeasti ja sillä on tärkeä rooli liikenteen hiilidioksidipäästöjen vähentämisessä. Mutta kuinka taloudellista on liikuttaa raskaita, yli 40-tonnisia kuormia kuljettavia yhdistelmäajoneuvoja pitkiä matkoja pelkällä akkusähköllä, kun otetaan huomioon sähkömoottorien vaatimien akkujen paino, pitkät latausajat sekä nykypäivän akustojen rajallinen kantama?

Lue tämä artikkeli loppuun kokonaan laatukuljetuksen omilta kotisivuiltaan.

Vastaa